بعد از مدت های طولانی اومدم اینجا، تبدیل شده به خانه ارواح...نمیخوام ویرانه بشه. نیاز به کمی بازسازی داره...از طرفی تنبل شدم و بی حوصله...بعضی چیزهای قدیمی رو دوست دارم و یادگاری نگهشون میدارم...مثل اینجا...:)البته همه پست ها رو حذف کردم. فقط بعضی ها رو که دوست داشتم توی وب جدیدم بردم...باید یه فکر اساسی برای اینجا کرد!شاید پست های یهویی و هویجوری رو اینجا گذاشتم...:)پست های اینچنینی رو مد یه جور خداحافظی...
ما را در سایت یه جور خداحافظی دنبال میکنید
برچسب: گاهی,باید,خونه,قدیمی,همسایه,قدیمی, نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: شنبه 25 شهريور 1396 ساعت: 3:02